Zalety monitoringu podczas pakowania paczek?
W tym artykule chcielibyśmy pokazać jakie są zalety monitoringu podczas pakowania paczek. Często zdarza się tak, że martwimy się w jakim stanie dotrze nasza paczka do odbiorcy. Pokażemy jak tego uniknąć i jak poprawnie zapakować paczkę.
My, jako marka 4lop staramy się, aby sprzedawane przez nas stoły do pakowania wysyłek odpowiadały zarówno indywidualnym potrzebom naszych klientów, jak i aktualnym trendom. Uczestnicząc i na bieżąco śledząc branżę wybieramy oraz wdrażamy tylko takie rozwiązania, które według nas będą wyjątkowo niekonwencjonalne i innowacyjne.
Robimy wszystko, aby zaimplementowane komponenty zawsze były pomocne i przydatne – wykorzystując w tym celu wszystkie znane nam, sprawdzone patenty, które jednocześnie świadczyć mogą o unikalności naszych produktów czy zastosowań.
Jednym z najbardziej praktycznych komponentów, zastosowanych w przypadku stołów do pakowania paczek jest kamera, zamontowana przy pomocy dodatkowego uchwytu, który również dostępny jest w naszej ofercie.
Gdzie zainstalować monitoring paczek?
Kamerę zamontować możemy w dwóch taktycznych miejscach – pierwszą nad blatem, tam gdzie jej oko będzie rejestrować stół oraz rzeczy znajdujące się na nim, drugą zaś nad wysięgnikiem na dokumenty, co ułatwi nam rejestrację wszystkich niezbędnych danych czy informacji oraz pracę z nimi.
Często w natłoku pracy i obowiązków zdarza się, że osoba zajmująca się pakowaniem paczek do wysyłki jest lekko rozkojarzona, czy rozproszona, co może mieć niekorzystny wpływ na jakość przygotowanych przez nią przesyłek. Niekiedy posłuszeństwa odmawiać może jej również system, na którym pracuje i wobec tego wprowadzić ją w błąd, który niestety zadziała lawinowo. To znaczy, że owe niedopatrzenie może niekorzystanie rzutować nie tylko na osobę, która niefortunnie przygotowała przesyłkę z błędem, ale i potencjalnego klienta, który będzie niezadowolony z dostarczonego mu zamówienia.
W jakich sytuacjach monitoring okaże się pomocny?
- Kontrola pracy własnej
- Weryfikacja złożonej dokumentacji
- Przedstawienie sposobu pracy pracownika
Kontrola pracy własnej
Nierzadko podczas pracy przy pakowaniu mamy do przygotowania niejedną paczkę, a kilka, kilkanaście, czy kilkadziesiąt, co powoduje, że nasi pracownicy mają pełne ręce roboty, a to czasami, mimo wszystko, generuje błędy. Zwykle nie da się ich zupełnie wyeliminować, ale można pracować nad tym, aby je jak najskuteczniej zminimalizować. Na jakie zagrożenia w procesie pakowania rzutować może nasza nieuwaga?
- Niekompletna wysyłka
- Omyłkowa wysyłka innego zamówienia
Powyższe nieścisłości są dość powszechne i jesteśmy przekonani, że osobie, która pakuje paczki na co dzień przytrafiły się w życiu zawodowym chociaż raz… Kamera w tym przypadku zapewni stałą koordynację naszej pracy i pozwoli łatwo zweryfikować moment, w którym został popełniony błąd. Nagranie z kamery powinno rozwiać wątpliwości pracownika zastanawiającego się nad tym, na którym etapie swojej pracy go popełnił i zaoszczędzi czas osoby, która będzie musiała ten błąd skorygować.
Weryfikacja złożonej dokumentacji
Podczas pracy związanej z kompletowaniem zamówienia musimy pamiętać również o złożeniu odpowiednich dokumentów w paczce, takich jak paragon, faktura, potwierdzenie zapłaty czy dokumentacja związana ze złożonym zamówieniem i jego specyfikacją. W tym przypadku kamera pozwoli sprawdzić za nas formalności oraz ocenić czy pracownik dopełnił wszystkich obowiązków. Monitoring zapewnia pełen nadzór nad wykonanymi czynnościami i pozwala je później swobodnie podejrzeć na zarejestrowanym nagraniu w razie konieczności.
Przedstawienie sposobu pracy osoby pakującej
Dzięki zarejestrowanym za pomocą kamery nagraniom pracodawca jest w stanie ocenić pracę osoby, zatrudnionej na stanowisku odpowiedzialnym za pakowanie oraz wysyłkę paczek i poprzez to wyciągać odpowiednie wnioski co do jej efektywności. Nagrania z monitoringu mogą poświadczyć również, jako niezbity dowód w przypadku ewentualnej kradzieży, jeśli pracodawca chciałby zweryfikować etykę pracy osoby zatrudnionej i jej uczciwość oraz uwierzytelnić nasze stanowisko w dyskusyjnej sytuacji.
Wyżej opisane niepowodzenia związane z pakowaniem oraz wysyłką zamówień miewa przeważnie każda działalność na co dzień zajmująca się sprzedażą w internecie – doskonale to rozumiemy!
Błędy popełnione w procesie pakowania zamówienia mogą mieć, niestety, negatywny wpływ na późniejsze zaopiniowanie naszych starań przez klienta. Czasami kłopoty związane z błędną lub omyłkową wysyłką zamówienia mogą przejawiać się ogólnym rozdrażnieniem i frustracją kupującego, który poczuje się rozczarowany. Często te negatywne emocje mogą przełożyć się na wystawienie przez niego niepochlebnej opinii na Twojej stronie, czego każdy internetowy sprzedawca przecież chciałaby uniknąć!
Obecnie jedną z najważniejszych zasad opiniotwórczych jest sugerowanie się przez potencjalnego klienta ocenami wystawionymi przez osoby, którym wcześniej udało się już sfinalizować zakupy w Twoim sklepie, dlatego 4lop proponuje rozwiązanie, które nie tylko pozwoli Ci już niczego nie przeoczyć, ale przyczyni się również do pozytywnej rekomendacji Twoich produktów!